Saturday, October 11, 2008

生日快乐!!! (Part 1)

又一年了!!!时间真的过得很快。21岁的生日好像才过不久而已,眨眼间我已经22了。
Happy Birthday to You! Happy Birthday to You! Happy Birthday to Pui See! Happy Birthday to You!


I wish I may, I wish I might, have a wish I wish tonight!

谢谢你们,给了我一个难忘的夜晚!


Zhi Fang, Meow Cing, Wei Jan, Melisa & me


Kwee Fang, Suan Suan, me, Yee Huai & Chin Hui

自从我们毕业之后,一直都没有机会好好地聚在一起,我很庆幸今晚的聚会让我可以跟你们再次坐在一起。在这一群朋友中,有些是我的小学同学,有些是我的中学同学,我们可能认识了12年,10年又或者是8年。在这一段时间里,虽然有争吵,意见不和,甚至是不理不睬,但是你们却一一地包容我这个脾气很倔强又固执的人,并且给了我很多的回忆和快乐。以前念书的时候,我天真地以为只要我们都不变,时间并不会冲淡我们的友谊。但是随着时间的流逝,我渐渐地明白每个人有自己要走的路。时间虽然会淡化很多东西,但是我知道不管时间过了多久,我都不会忘记你们。谢谢你们!!!我真的很开心你们给了我一个愉快的生日。

3 comments:

小衫 said...

I will not forget you as well...those memories were...hmm...hmm..u want me to tell meh?? hmm...GREAT!!! Not contact each other doesn't mean I forget you, friend forever!

My Eyes said...

I thought all are 'sweet memories' for u all... Not meh? :P
Anyway, FRIEND FOREVER!!!

Anonymous said...

Hahaha... Happy belated birthday. Sorry I onli wish you now. Erm...I got lost in the road of life. Hehehehe~~!!